.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض تيم پگاه به تصميم فدراسيون فوتبال
شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد. علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند

شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد.
علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند در حالي‌كه با خارج شدن تيم نفت آبادان از ليگ دسته اول باعث نقص اساسنامه شده، چرا كه به گفته اساسنامه 24 تيم حاضر در رقابت‌هاي ليگ دسته اول در دو گروه 12 تيمي و براساس يك سيربندي خاص قرعه كشي مي‌شوند و وقتي كه تيم نفت آبادان از گروه 2 خارج شد اين گروه آسان‌تر از گروه يك شده و عملاً شانس صعود براي تيم‌هاي گروه 2 به سه تيم افزايش يافته است.
احمدي اظهار داشت: ما اين حق را براي نفت آبادان قائل هستيم كه در ليگ برتر باشد، اما چرا بايد تيم پگاه و تراكتورسازي تاوان آن را بدهند در حالي‌كه راه آهن نيز بايد به ليگ دسته اول سقوط مي‌كرد. وي در ادامه گفت: چرا بايد تيم‌هاي سقوط كننده ليگ برتر براساس نظر فدراسيون در پلي‌اف با بازنده پلي اف بازي كنند و اين تيم‌ها كه از بودجه و امكانات و نيز بازيكنان بهتري نسبت به تيم‌هاي ليگ دسته اول برخوردار هستند بايد با تيم‌هاي ليگ دسته اول هم مصاف دهند، اين به نحوي پاداش دادن به آنها به‌خاطر سقوط است.
احمدي سراواني در پايان خاطر نشان كرد: ما معتقديم تيم‌هاي اول هر گروه بايد مستقيماً به ليگ برتر راه يافته و تيم‌هاي دوم با هم بازي كرده و سومين صعود كننده از بين آنها مشخص شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.